Juletider, och sjukhus

Wow tiden går verkligen fort när man inte skriver varje dag heller. Ligger på Huddinge sjukhus för avstötning av hjärtat, dels är väll det att ja inte tagit medicin på 1 månad. Dont ask me why, jag är ingen självmords bäbis som behöver vård. Det har bara blivit så att jag inte tagit dom! Förlåt! Hur som helst i tisdags 15/12 -09 så skulle jag in på Huddinge, men ambulansen hade ingen ekg aparat så dom körde mig till sös eftersom jag för tillfellet bor hos min faster så det tar bara 5 min. Väl på Sös sätter dom nål och allt verkar allvarligt, dom behandlar mig och vill skicka vidare mig till Huddinge där jag hör hemma på avd: M82. Efter ett protesterande mot Helikoter så fick jag åka Ambulans. Tiden här är långtråkig och seg, tur är att jag har datan, och telefonen som man INTE får ha på men som jag har ändå.. Ny biopsi i morgon och evnt hemgång på tisdag skönt skönt, Hoppas bara att proverna ser bra ut :)

To morrow fyller lilla Patrik Thoren 19 år. Hurra hurra för honom :)


Snart ska jag ta sömnpiller pallar inte vara vaken i onödan haha seee yaaaah Pöwsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0